Regulamin sklepu


1. Informacje o firmie

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.hurtowniaopon.pl. prowadzony jest przez firmę P.W Promyk Serwis z siedzibą na ulicy Cypriana Kamila Norwida 18, 60-867 Poznań o numerze NIP 777-189-68-25.

2. Definicje

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem www.hurtowniaopon.pl, należący do Podmiotu prowadzącego Sklep, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem internetu.

Podmiot prowadzący Sklep - firma P.W Promyk Serwis Będąca właścicielem Sklepu internetowego www.hurtowniaopon.pl.

Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

Klient - osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie.

Pobranie (płatnośc przy odbiorze przesyłki) - płatność wykonywana przez Klienta podczas odbioru paczki

Przedpłata (przelew bankowy) - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe, stacjonarne lub na poczcie;

3. Ceny towarów

Wszystkie ceny podawane na stronie Sklepu wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

4. Oferowane produkty

4.1. Sprzedajemy wyłącznie nowe opony, nie starsze niż 36 miesiące od daty produkcji.

4.2. Wszystkie towary sprzedawane przez Sklep są NOWE, wolne od wad fizycznych oraz prawnych, pełnowartościowe i posiadają pełną gwarancję producentów.

4.3. Zgodnie z Polską Normą PN-C-94300-7:1997 „Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport”, za opony pełnowartościowe uważa się opony nie starsze niż 36 miesięcy od daty produkcji.

4.4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie posiadają pełną gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski.

4.5. Cennik prezentowany na stronach Sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie odzwierciedla stanów magazynowych, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).

4.6. W wyjątkowych przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w nazwie i opisie produktu, w dziale "Wyprzedaż" mogą być oferowane opony starsze niż 36 miesiące.

5. Zamówienia

5.1. Sklep przyjmuje zamówienia na dwa sposoby: poprzez stronę internetową dostępną pod adresem www.hurtowniaopon.pl lub telefonicznie.

5.2. Sklep przyjmuje zamówienia poprzez stronę internetową www.hurtowniaopon.pl. Jest to najprostsza, najszybsza i najdokładniejsza metoda składania zamówienia. Zamówienie na wybrany produkt można złożyć poprzez dodanie go do koszyka i wypełnienie odpowiedniego formularza.

5.3. Klient może złożyć zamówienie telefonicznie. Podczas rozmowy z konsultantem Klient powinien podać wszystkie dane potrzebne do prawidłowego przebiegu procesu zamówienia.

5.4. W związku z tym, że w niektórych przypadkach istnieje konieczność zamówienia opon z magazynów producentów, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu i uzależniony jest od terminu dostawy z magazynu producenta. W takich wypadkach Sklep poinformuje Klienta o orientacyjnym czasie realizacji zamówienia.

5.5. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania. O realizacji decyduje numer zamówienia, w związku z czym zachęcamy do składania zamówień przez system Sklepu internetowego, co gwarantuje natychmiastowe nadanie numeru zamówienia.

5.6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

5.7. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci Klientowi należność za towar.

5.9. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód sprzedaży w postaci faktury detalicznej lub faktury VAT.

6. Zmiany w zamówieniach, zwrot lub wymiana towaru

6.1. Klient na prawo wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu przekazania towaru przez Sklep firmie kurierskiej. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego przekazania do przewoźnika.

6.2. Jeżeli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Klienta zamówieniem ( dotyczy wyłącznie Konsumentów ), a mimo to chce on z niego zrezygnować z jakichkolwiek względów, istnieje możliwość odesłania towaru na własny koszt (pod warunkiem, że nie był on montowany) w ciągu 14 dni roboczych od daty odbioru (Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”).

6.3. Jeśli dostarczony towar nie był zgodny ze złożonym przez Klienta zamówieniem (np. opony są starsze niż 36 miesiące), należy niezwłocznie poinformować Sklep o tym fakcie. Tak szybko, jak to możliwe towar zostanie wymienimy na inny na koszt Sklepu (pod warunkiem, że nie nosił on śladów użytkowania).

6.4. Zwrotu lub wymiany towaru można dokonać tylko pod warunkiem, że nie nosi on znamion użycia. Zwracany towar musi być odpowiednio zapakowany, tak żeby nie uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Za zapakowanie i nadanie towaru odpowiedzialny jest jego nadawca. Zwrot uiszczonej przez Klienta ceny towaru zostanie dokonany w terminie 10 dni roboczych od dnia dokonania przez niego zwrotu towaru na podane przez Klienta konto. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

6.5. W celu wprowadzenia zmian w zamówieniu oraz odwołania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta e-mailem pod adresem sklep@hurtowniaopon.pl , biuro@hurtowniaopon.pl lub telefonicznie.

6.6. Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta czy adresu dostawy będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail Klienta (podanego podczas składania zamówienia).

7. Koszty dostawy

7.1. Koszt dostawy zakupionych towarów w całości pokrywa klient. Klient jest informowany o kosztach wysyłki w zależności od wybranego sposobu dostawy zakupiony towar, która jest podawana przy składaniu zamówienia.

8. Forma płatności

8.1. Płatność za towar może być dokonywana przez Klienta w następujący sposób

8.1.1. Przed wydaniem towaru Klientowi:

Tradycyjny przelew bankowy – Klient po złożeniu zamówienia otrzymuje poprzez wiadomość e-mail wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu. W tym przypadku wydłuża się proces realizacji zamówienia, ponieważ Sklep musi zaczekać na zaksięgowanie środków na koncie. Wysyłka towaru następuje bez pobrania.

8.1.2. W momencie odbioru towaru:

Gotówką do rąk przewoźnika (kuriera), w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika. Dowodem dokonania płatności u kuriera jest List Przewozowy, dołączony do przesyłki.

8.2. W związku z tym, że przy wystawianiu faktur sprzedaży Sklep stosuje zasadę wyliczania wartości faktury wg cen netto, mogą wystąpić różnice groszowe pomiędzy wartością faktury, a kwotą zapłaty uiszczoną przez klienta - zamieszczoną na liście przewozowym. Powyższe różnice nie będą rozliczane (tj. nie będą stosowane „zwroty” i „dopłaty” groszowe).

8.3. Sklep może ustalić z Klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Sklep jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności

9. Dostawa

9.1. Towar zamówiony w Sklepie dostarczany jest do Klienta za pomocą firmy spedycyjnej K-EX.

9.2. Na czas otrzymania przesyłki składa się:

- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)

- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.

W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy Sklepu (przedpłata) powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Termin realizacji zamówienia otrzymany w potwierdzeniu złożenia zamówienia w Sklepie, jest najbardziej prawdopodobnym czasem realizacji zamówienia. Ostateczny (wiążący) czas odbioru jest ustalany podczas kontaktu pracownika Sklepu z Klientem.

9.3. Deklarowany przez firmę spedycyjną K-EX czas dostawy towaru na terenie Polski wynosi 1 dzień roboczy (24h).

9.4. Firma kurierska dostarcza przesyłki w godzinach 9.00-18.00 do Klientów indywidualnych oraz w godzinach 8.00-16.00 do firm. Sklep nie może określić, ani zagwarantować dokładnej godziny doręczenia przesyłki, dlatego w celu ustalenia godziny dostawy niezbędny jest kontakt z firmą kurierską w dniu dostawy. Podanie miejsca pracy (nazwy firmy) jako adresu doręczenia przesyłki gwarantuje Klientowi dostawę w godzinach 8-16.

9.5. Przed dokonaniem zapłaty kurierowi prosimy o sprawdzenie, czy dostarczony towar jest zgodny ze złożonym zamówieniem.

9.6. W przypadku płatności w momencie odbioru towaru gotówką do rąk przewoźnika (kuriera firmy spedycyjnej), dowodem dokonania płatności u kuriera jest List Przewozowy, dołączony do przesyłki. Jest on świadectwem zawarcia transakcji ze Sklepem. Dowód zakupu lub faktura VAT są dodawane do listu przewozowego.

9.7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

10. Zasady reklamacji

10.1. W celu reklamowania (zwrotu) towaru należy kontaktować się bezpośrednio z obsługą Sklepu. Zwroty towaru nieuzgodnione ze Sklepem nie będą uwzględniane. Reklamowany towar jest wysyłany na koszt nadawcy. W przypadku nie uznanej reklamacji towar odsyłany jest również na koszt reklamującego.

Gwarantujemy Państwu profesjonalną i efektywną obsługę posprzedażną. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji dostępne są na stronie internetowej sklepu.

11. Ochrona danych osobowych

11.1. Dane osobowe przekazywane przez Klientów Sklepu, są przetwarzane przez Podmiot prowadzący Sklep.

11.2. Powierzone dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy.

11.3. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

11.4. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:

Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.);

Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.);

Rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

12. Postanowienia końcowe

12.1. Opisy produktów i ich zdjęcia pochodzą z bazy danych stanowiącej własność Podmiotu prowadzącego Sklep. Zakazuje się jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystywania informacji produktowych pochodzących z bazy danych Podmiotu prowadzącego Sklep.

12.2. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w Sklepie pod adresem www.hurtowniaopon.pl i obowiązuje przez czas nieoznaczony.

12.3. Szczegółowe czynności związane z realizacja usług w Sklepie, nie wymienione powyżej, są opisane w pozostałych częściach serwisu i stanowią integralną cześć Regulaminu.

12.4. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, oraz innych ustaw, a w odniesieniu do konsumentów również Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.) i Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141 poz.1176).